Alla inlägg under mars 2014

Av Emelie - 12 mars 2014 18:34

Jag ska städa mitt rum lite snabbt sen ska jag gå igenom mina läxor, tänkte skriva en "Veckans Fakta" efter läxorna:) I hope you like it!:) I veckans Fakta kommer inte söka på något (den här veckan i alla fall) utan tänkte skriva från min egen hjärna;) Nu ska jag sätta igång så jag blir klar!:) Ses snart! //Emelie

Av Emelie - 11 mars 2014 21:57

Nu ska jag va exakt!! Det är 5veckor och 2dagar till påsklovet!:D Så!:D Jag är så jävla bra!!;D I know, I'm crazy! And... I just love it!!

Av Emelie - 11 mars 2014 19:16

Vad säger ni om ett nytt ämne? Veckans fakta?! Jag skriver alltså en fakta text om någonting, ni kan skriva någonting som ni vill veta mer om annars tar jag ett random ämne;p Låter det bra?:)

Av Emelie - 11 mars 2014 07:57

Dagens outfit består av svarta strumpor;), ett par blåa jeans, ett svart linne som går upp på bröstet och en svart,grå och vit tröja:) Glömde nästan, platt hår!;D

Sitter och väntar på att mamma ska bli klar så att vi kan åka:)
Ha det bra så hörs vi!:) //Emelie

Av Emelie - 10 mars 2014 22:27

Jag: "Korta tjejer får många killar" Sant?;)

Min kusin: Haha, ja sant

Jag: :) Jag är kort:)

Min kusin: jag är kille:/

Jag: I know:)

Min kusin:Haha

Jag: Varför är det så? Att korta tjejer får många killar?:o

Min kusin: Det som skulle komma som längd kommer med skönhet?:/

:)

Av Emelie - 10 mars 2014 18:13

Nej men tjena! Angående *Extra Ämne* så kommer det istället bli "Veckans *Extra Ämne*"! Jag kommer inte kunna skriva ett *Extra Ämne* varje dag! Jag må vara Batman men jag är inte PerfectWoman! Och det där med att jag är Batman är våran lilla hemlighet!;D Därför kommer det bli "Veckans *Extra Ämne*":) Men om jag känner att det är något lite extra *Extra Ämne* så skriver jag det i alla fall^_^


Som ni kanske vet så har jag naturliga lockar men brukar kunna platta mitt hår, sen gör inte jag nå mer! Jag har ingen speciellt ferisyr... Ni får jätte gärna tipsa om olika firsyrer så testar jag dom och lägger upp bilder på bloggen!

Jag går inte med på att färga mitt hår eller klippa det.

Annars kan det vara uppsättningar, lockigt,platt,krusigt och samtidigt fluffigt,någon fläta, ja, allt möjligt! Ni kanske kommer med någonting jag börjar ha annars också!:)

Det här är framför allt för att det är kul! Det visar lite att ni faktiskt tar kontakt med mej när jag ber er. Och det visar att jag är gör vad ni vill och faktiskt vågar!:)

Jag hoppas ni kommer med förslag och tycker att det är en kul idé!:)


Har ni andra idéer på vad vi tillsammans kan göra? Kanske saker jag kan göra i en video, saker jag kan göra på bloggen, saker jag kan skriva om eller tävlingar? Tveka inte att höra av er! Jag tycker bara det är kul! Alla idéer är bra och värda att testa!:D

 Vill ni va med på det här? Skriv i gästboken,kommentera,skicka till mailen för att bara jag ska se det och det går också bra att skriva en fråga;)


Blev ganska långt:)

Lura er lite igår... Det är 6veckor till själva lovet!

Ha det gött så hörs vi imorn! #sptify  Låt- Busy Doin' nothin' Artist- Ace Wilder   //Batman;D


:p

Av Emelie - 9 mars 2014 22:08

Tjääna alla! När man har kommit tillbaka efter ett lov och man gått i skolan i kanske några dagar eller en hel vecka och man börjar känna att, "Ja:) Det är lite skönt att vara tillbaka i skolan:)", visst är det så?

SKÄMTAR DU ELLER?! ÄR DU HELT FRÅN VETTET?! MÅR DU RIKTIGT BRA?! Jag menar,hallå?! Första dagen efter ett lov pratar man med sina kompisar. Vet ni vad man pratar om? Jo! NÄR ÄR NÄSTA LOV?!?! Man börjar alltså räkna ned till nästa lov direkt man kommer till skolan!

Jo, i mitt sista inlägg kommer jag skriva hur många dagar det är kvar till påsklovet! Om jag bara får en sekund så ska jag räkna lite!:)
.
.
.
5veckor och 3dagar! Eller? Är vi inte lediga på skärtorsdan? Hoppas i alla fall det!

Nämen gonatt nu! Vi ses imorn! //Ni vet vem;):')

Av Emelie - 9 mars 2014 14:27

Presentation


Hej alla! Jag är en tjej på 14år som försöker att fortsätta leva livet:)♥ Jag har lärt mej att man ska vara glad för allt man har, medans man har det♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tips på BRA bloggar:)♥

Omröstning

Färg på bloggen?! HJÄLP MEJ!
 Svart,vitt,grått
 Svart/vit,rosa
 Blå,rosa/grönt

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Transparent Sexy Pink Heart

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards