Alla inlägg under juni 2014

Av Emelie - 30 juni 2014 16:22

Moa som kallar sig MoaMurderess på YouTube, har bloggen Epicfaiil och har också en ny startad webbshop med namn Dressed To Kill, har en tävling där man kan vinna ett valfritt linne från webbshopen! 








I videon berättar hon hur man gör för att vara med och visar även alla linnen:) Gå in på hennes blogg!:) 


Jag vill gärna ha "Queen Of Fucking Darknes" linnet.

Ha det bra och lycka till:)

Av Emelie - 18 juni 2014 07:34

Sitter i bilen på väg till Mora:) Ska till min pappa. Varför så tidigt? För att jag inte kan ta mej till bussen senare och mamma åker ju ändå dit:)

Sov i cirka 5 timmar inatt!:D Sover skönt ikväll i alla fall;)
/Emelie

Av Emelie - 17 juni 2014 19:12

Red ju idag:) Blev bad och sen galopp på en linda:) Var jäte kul!:D

Har inte gjort nå mer roligt idag... Ska kolla på lite film:D Har inga tankar eller nå jag kan dela med mej av idag... But I will see er imorn;p /Emelie

Av Emelie - 17 juni 2014 12:32

Lite sent för ett "Godmorgon" men ändå;) Hur ser eran dag ut idag? Min är film,mat, lite film och sen stallet:) Ingen intreassant dag, I know D: My lfe is boring D:


Har inte så mycket att skriva om nu. Men det får bli senare:)  Vad tycker ni om bloggens utseende?:)....Kom nyss på att efter varje uppehåll så gör jag om bloggen...:/   


Har ni tänkt på det här?:D http://admin.bloggplatsen.se 

                                                  
^^

Det blir en smiley xD #NoLife xD /Emelie

Av Emelie - 16 juni 2014 19:04

Har sett att ni vill ha mer "Special inlägg" och video inlägg. Det är något jag kanske kan fixa men då måste ni hjälpa mej!:) Vad innebär "Special inlägg"? Är det mer ämnen eller tankar eller vad?:) Och vad vill ni att jag ska göra video inlägg om? Hjälp mej med det så föröker jag fixa det!


Nu tänkte jag gå över till tankar dirket!:)

Var nyss in på en blogg som en fjorton årig kille har. Jag blev så ledsen bara av att läsa om hur han har det.. Jag är en sådan som verklien vill hjälpa till med det jag kan för att få någon att må bättre!  Jag vill inte gå in på detaljer om hans blogg och liv.


Jag lämnade direkt en kommentar dä jag skrev att han kan prata med mej om han vill och lämade min kik. Några minuter efter fick jag ett meddelande. Jag fick bara ett "hej" men kände mej lite bättre till mods bara av att han skickade till mej. Jag tror att det kan hjälpa mycket att bara prata.


Kram,Emelie

<33

Av Emelie - 14 juni 2014 15:10

Måste bara säga att ni är sjukt gulliga som fortsätter att vara in och kolla fast jag inte har varit aktiv på jätte länge!:) Det är första gången jag är in nu sen i maj tror jag...

Jag har haft lite annat på den sista tiden. Jag har varit borta med klassen, det har varit mycket i skolan och nu är det helt plötsligt sommarlov:o Vet inte riktigt vart tiden tog vägen...

Sitter i bilen på väg mot Orsa:) Vad vi ska göra där vet jag inte men har jag tur får jag bada;)
Stort tack igen för att ni håller lite koll;) Är super gulligt av er!:) Ha det bra så hoppas jag att vi ses snart!:)<3

Presentation


Hej alla! Jag är en tjej på 14år som försöker att fortsätta leva livet:)♥ Jag har lärt mej att man ska vara glad för allt man har, medans man har det♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tips på BRA bloggar:)♥

Omröstning

Färg på bloggen?! HJÄLP MEJ!
 Svart,vitt,grått
 Svart/vit,rosa
 Blå,rosa/grönt

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Transparent Sexy Pink Heart

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards