Alla inlägg under januari 2014

Av Emelie - 31 januari 2014 23:43

Hej igen!  Jag tycker att NI borde kolla in!    SuzetteHr0ss.bloggplatsen.se     Kolla in den helt seriöst! Jag tror du kommer gilla den!:) Jag gillade den så:) Nu blir det att kolla på lite film!:) Ha det gött så ses vi imorn!:)♥ //Em

Av Emelie - 31 januari 2014 21:32

Hej Bloggen! Idag är det fredag och det är så skönt! Det är också slut på Januari och vi kommer en månad närmare 2015!:D Mitt nyårslöfte var ett godislöfte.. Ingen Cola (älskar Cola sjukt mycke!!!!:'( ), inge chips, ostkrokar och så klart inte godis! Saknar min Cola!o.o Som ni kanske sett så har jag haft matte och lite mys med klassen!:) Dom kallar det "roliga timmen" men tycker inte det passar... Jag kom hem fixa lite på bloggen, satt mej vid datorn sen gick jag ut i skogen med min hund, Sindy!:) Jag stoppade ner armen i snön och vi har nästan 4dm snö här!O.o Jag är inte så stort fan av vintern.. tycker mest det är kallt och jobbigt.. Men det bra är att spindlarna fryser ihjäl!:D Jag råkar va liv rädd för spindlar..o.o Satt mej sen vid datorn igen!(^_^) Inte så intressant dag.. Va nog inge mer nu men kanske skriver nå mer sen!;) Dagens låt: Kallenavn av Admiral P!:) Ha det gött så hörs vi!:) #spotify //Em

Av Emelie - 31 januari 2014 14:18

Så skönt me helg!!!!!!!:D:D Håller ni me mej eller? Vad ska ni göra i helgen? Lämna gärna en kommentar efter er!:)

Av Emelie - 31 januari 2014 12:44

Mys med klassen:) Bulle, muffin och saft:)

Av Emelie - 31 januari 2014 09:14

Matte med Linnea och Frida!:) Hatar matte men me kompisarna blir det kul! Matte nörden Linnea är glad som vanligt!:) Jag och Frida... Vill bara hem..

Av Emelie - 30 januari 2014 21:50

Bara för att jag har tråkigt nu så ger jag en natt bild:) Ser jätte trött ut men är ganska sliten.. Sov gött så hörs vi! //Em

Av Emelie - 30 januari 2014 20:11

Här kommer två bilder också:)

Av Emelie - 30 januari 2014 19:41

Häjj alla!  Igår tänkte jag göra ett litet inlägg med en bild men det bev lite konstig så bilden kom aldrig upp sen när jag skulle kommentera mitt inlägg och skriva det, kommenterade jag fel! Är grymt ledsen för det men sånt händer!:) Hoppas jag... eller? ...Nu blev jag osäker.. Händer det bara mej?... Nu kommer jag fundra på det resten  året... Aja tilbaka till verklgheten!:) Jag har gjort två andra inlägg under dagen men då var det inte så mycke.. Ett då jag spelade nå crazy geografi spel o.o Europas huvudstäder tror jag? Nå sånt. Och ett när jag satt på bussen me Linnea när vi skulle ha musik och tyska. Nu kanske ni tänker "Ehh..Va? Måste ni åka buss för att ha vissa lektioner?" Svaret ärJa! Vi åker till en annan (större) skola för att ha musik,bild,språk och slöjd. Vi har tydligen en för liten skola för att ha vissa salar! Vi har slöjd salar men vi går ju i klass 6 och håller på med el och sånt. Det finns helt enkelt inge matrial till sånt hos oss! Vi har ingaen bild eller musik sal och vi har två tyska lärare (var av båda jobbar halvtid) , en franska lärare och två kanske tre engelska lärare (en är hos oss). Vi har inga fler språk att välja på but...we want Spanska! Har inte gjort så mycke idag... Jo jag har gjort mackaronibudding eller något sånt.. Jag kallar det för, "Allt som är kvar i kylen blandning!":D Va nog inge mer idag tror jag! Ha det gött så ses vi!   //Em

Presentation


Hej alla! Jag är en tjej på 14år som försöker att fortsätta leva livet:)♥ Jag har lärt mej att man ska vara glad för allt man har, medans man har det♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tips på BRA bloggar:)♥

Omröstning

Färg på bloggen?! HJÄLP MEJ!
 Svart,vitt,grått
 Svart/vit,rosa
 Blå,rosa/grönt

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Transparent Sexy Pink Heart

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards