Alla inlägg under maj 2014

Av Emelie - 18 maj 2014 16:29

Ny familje medlem och rumskompis;) Haha nej men vi har skaffat katt:) Jag är inte helt överens med katter men den här gillar jag:)

Det är en tjej som vi inte vet ålder på. Finns biler längre ner;)

Vi har bara ett litet problem... Vi vet inte vad hon ska heta.. Hon har kallats "Jänta" men vi vill ha något nytt. Maja kom upp men tänkte kolla om ni har något förslag;) Har ni nå bra namn förslag så kommentera gärna!:D Har ju gästboken också:)


Har ni kollat nya omröstningen? Inte? Kolla in den da!!:)

 Har inte fått några som vill vara med i Månadens blogg... Lägger nog ned den till nästa månad:)

 Otroligt va fint vädret har varit den senaste veckan!☻☼♥

 Har inte så mycket att skriva...D:

Men som sagt så får ni gärna ge förslag på namn!:D Ha det gött:)


 

Av Emelie - 16 maj 2014 17:52

Hehe B) Corvette! Då kör vi!B)

[Bild]

Av Emelie - 14 maj 2014 19:33

Här kommer en liten påminnelse;)


Månadens blogg



Vill du va med och tävla om att bli Månadens blogg här på Sweet-mind? Va med då!: D

Det är hur enkelt som helst! Du behöver bara kommentera att du är med: ) Söndag den 31 maj eller den 1 juni kommer jag välja en vinnare:)


♪♪♥☺☻♪♪♥☺☻♪♪♥☺☻♪♪♥☺☻♪♪♥☺☻♪♪♥☺☻♪♪♥☺☻♪♪♥☺


Så här väljer jag vinnaren: Jag väljer ut minst 3st bloggar som jag tycker är intressanta och som jag gillar. Jag väljer ut 1 eller 2 bloggar som jag tycker ska bli månadens blogg. Om jag väljer 2 st så kommer jag be min mamma om hjälp. Vi väljer sedan en vinnare tillsammans i så fall:)


♪♪☻☺♥▼♪♪☺☻♥▼♪♪☻☺♥▼♪♪☺☻♥▼♪♪☺☻♥▼♪♪☻☺♥▼


Alla som vill är självklart med och tävlar! Alla bloggar är bra oavsett vilka tre jag väljer. Jag kommer inte skriva vilka tre jag valde utan bara vinnaren:) Vinnaren kommer synnas på bloggen tills nästa vinnare är vald!☺ Lycka till!♥

Av Emelie - 14 maj 2014 17:13

Ledsen för att jag inte har varit akriv på ett tag... Har inte haft lust riktigt... hoppas på att det blir bättre nu:)


Har fått kolla på mina nationella prov!:D

______________________________________________________________________________


Provbetyg


Engelska - B (82p av totalt 92p)

Matte - C (3p ifrån B)

Svenska - B (104p av totalt 116p)


_____________________________________________________________________________


Har inte fått kolla på alla men det är i alla fall dom:)


Om exakt två veckor åker jag på klass resa!!!:D Vi ska bara till Stockholm men det är i alla fall inte här!;)) Ska bli sjukt kul!!!!:DDDD


Jag ska bort och hälsa på ett par hästar snart, dom brukar gå in ungefär 18. När jag har lärt känna dom mer ska jag få rida där:) Tycker det ska bli jätte kul! Jag måste visa att jag kan ta hand om en häst innan jag får en egen.


Sista veckorna i älvdalen sen blir det nog mora för mej.... Jag har funderat på att fluytta till pappa ett tag och har nu börjat bestämma mej tror jag... Är bara lite fundersam om hur det bli med hästarna:/



Vi hörs! Ska prata lite med mamma.


Av Emelie - 7 maj 2014 21:04

Glömde lägga på musik, sorry!
 

Av Emelie - 6 maj 2014 21:02

 Blev tyvärr sent i stallet idag mä... Inte lika sent men har gjort en del annat när jag kom hem. Får lov att installera ned en sak för att kunna gör det jag vill och det har jag tyvärr inte tid med ikväll... Grymt ledsen!!! Imorn har jag inte planerat in stallet så jag kan börja så fort jag kommer hem! Lovar att den kommer upp imorn!!! Förlåt♥ Ha det bra så lovar jag en ganska någorlunda stor haul imorn!

...

Av Emelie - 5 maj 2014 21:31

Grymt ledsen! Har alla bilder klara och så men känner inte att jag har den tiden jag vill ha på mej att göra det här ikväll. Kom för c 1timme sen hem från stallet och har före det varit i skolan. Imorn blir det staller igen men då på kvällen ska jag ta igen det:)

Hoppas det är okej! Ha det gött så hörs vi imorn!:)

Av Emelie - 4 maj 2014 21:13

Det blir imorn! Min stora ullareds haul blir imorn!

Presentation


Hej alla! Jag är en tjej på 14år som försöker att fortsätta leva livet:)♥ Jag har lärt mej att man ska vara glad för allt man har, medans man har det♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tips på BRA bloggar:)♥

Omröstning

Färg på bloggen?! HJÄLP MEJ!
 Svart,vitt,grått
 Svart/vit,rosa
 Blå,rosa/grönt

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Transparent Sexy Pink Heart

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards