Alla inlägg under maj 2014

Av Emelie - 4 maj 2014 15:07

Jag! Världes mest osportiga männisa! Är ute och springer i "fin vädret";)

Mamma kommer snart hem från Göteborg och har varit på ullared. Kommer ut haul bilder antingen ikväll eller imorn. Måste springa hem nu. Ser ut som det ska börja regna snart. Hörs sen;)

Av Emelie - 1 maj 2014 15:56

Det är 1maj och jag har tyvärr inte haft lust att skriva något...
Solen skiner jag jag har varit mycke i stallet. Inte idag men i veckan:) Ska nu gå in med Lilla Ariel som är den enda valpen vi har kvar nu. Jag ska byta om och fixa mej så att jag sen kan åka till en kompis. När vi kommer hem till mej så ska vi få hit en eller två killar i klassen:)

Presentation


Hej alla! Jag är en tjej på 14år som försöker att fortsätta leva livet:)♥ Jag har lärt mej att man ska vara glad för allt man har, medans man har det♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tips på BRA bloggar:)♥

Omröstning

Färg på bloggen?! HJÄLP MEJ!
 Svart,vitt,grått
 Svart/vit,rosa
 Blå,rosa/grönt

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Transparent Sexy Pink Heart

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards