Alla inlägg under februari 2015

Av Emelie - 11 februari 2015 20:53

Fy på mig! Jag gillar ju att blogga:( Men det är svårt när man har lite annat att göra:p Jag vill verkligen fortsätta! Men då behöver jag hjälp för har inget kuligt att skriva om:( Hjälp mig nu!:D Vad vill ni läsa om här om jag ska komma igång igen?:))

 

Jag får fucking sportlov en vecka senare :'( Så surt så det finns inte ord för det! I need to rest (-_-)

Jag har mörkbrunt hår :D Asså, verkligen MÖRKbrunt:p  Vad planerar folket att göra på lördag?:) Själv ska man sitta och tycka synd om sig själv för att man är forever alone ;)


Jag har kommit fram till att jag måste skaffa ett liv o.o


Ska inte bli lika röriga inlägg sen ;) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla! Jag är en tjej på 14år som försöker att fortsätta leva livet:)♥ Jag har lärt mej att man ska vara glad för allt man har, medans man har det♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tips på BRA bloggar:)♥

Omröstning

Färg på bloggen?! HJÄLP MEJ!
 Svart,vitt,grått
 Svart/vit,rosa
 Blå,rosa/grönt

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Transparent Sexy Pink Heart

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards