Alla inlägg under februari 2014

Hej

Av Emelie - 28 februari 2014 14:36

Hej alla! Min första video är ute och kommer lägga ner bloggem ett tag för att komma igång med youtube. Kommer nog tillbaka sen! Ha det gött alla fina så ses vi!<33 Emme Em heter jag på Youtube. //Emelie

Av Emelie - 22 februari 2014 12:02

Hej alla! Jag är en sånn som ger upp om det inte går... Jag har inte haft några besökare på några dagar nu så gav upp lite... Men jag är också en sånn som inte ger upp om jag får hat! Då ska jag bevisa för dom att jag är bättre! Och att jag inte bryr mej! Jag har haft feber hela veckan! Imorn ska jag tvinga mej ut i öppetspår! Nej jag ska aldrig i mitt liv åka men jag rider ju och ska därför dela ut blåbärssoppa och sånt... En hel dag ute... Aja jag klarar mej!:) Ha de gött så hörs vi! //Em

Av Emelie - 19 februari 2014 09:24

Hej alla! Jag är sjuk sen i måndags då jag åkte hem från skolan. Idag är det den 19 och min kusin skulle ha fyllt 19. Jag är inte säker på om jag berättat vad som hände men förra året natten till 24maj tog han sitt liv. Han hade sen länge haft problem med att dricka och med droger... Han bodde utanför borlänge hos en familj. Han bodde ute i en stuga på gården. Han hade ingen dator eller så men han hade sin mobil. Den kvällen hade han druckit och han var hemma med sin tjej. Hon tvingades att åka hem fast hon behövde va hos han. Dom tog också hans mobil.. Dom kände inte honom så bra så dom visste inte att han inte skulle va ensam. Han tog då sitt liv. Sista gången jag såg han var efter nyår förra året. Då vet ni det.. Bilden är på han. Ha det gött så hörs vi! //Em

Hej

Av Emelie - 16 februari 2014 21:52

Hej alla! Idag va jag med Linnea och vi har mest kollat på YouTube. Men vi har båda fixat så vi kan börja lägga ut videor. Jag tänkte lägga ut en i veckan så det ska jag göra när jag får tid. Vi va också ut en vända och det va jätte blött! När jag börjar med mina videor kommer jag lägga ner mycke tid på dom så jag kommer inte blogga något mer.. Jag tycker att det känns tråkigt men jag lägger häldre mer tid på YouTube än på bloggen. Men man vet ju aldrig;) Jag kanske kommer tillbaka sen! Men till dess jag börjat med mina videor kommer jag försöka hålla bloggen vid liv! Sov gött så hörs vi imorn! //Em

Av Emelie - 16 februari 2014 10:43

...ledsen för mitt dåliga uppdaterande! Men orken och lusten har inte riktigt vart där. Kan ju börja med fredag. Skolan. Kommer inte ihåg... Sorry men jag kommer ihåg kvällen! Jag åkte till bystugan vid 18.30 och allt var kul till en början men sen blev många som galna! Sprang runt och skrek och sprang ut på vägen och allt. Jag och Agge gick hem runt... 1 kanske? Aja vi kom hem åt och gick och la oss. Lördag. Blev inte mycke gjort! Kollade på film hela dagen!:) Jag älskar film!:)) Sen är det ju idag och nu ligger jag i sängen och skriver så det säger mycke... Aja ska upp och äta sen kolla lite me Linnea efter som vi SKA va idag!:) Ha det gött och återigen förlåt! Grymt ledsen men men.. //Em

Av Emelie - 13 februari 2014 22:39

Hej alla! Börjar med dagen!:) Började skolan med matte problem och hade det till lunch och hade sen engelska. Blev sen musik och tyska som ni såg tidigare. Börjar kännas som jag tappat jätte många följare.. Aja åkte sen upp på stallet och hämtade tulpaner som vi säljer. Åkte sen till min moster då hon skulle ha en bucket. I morgon TVINGAS jag va med på en skidtävling i skolan! >.< JAG HATAR SKIDOR!
1. Jag är inte bra på det.
2. Det är lite läskigt
3. Man blir ap klumpig med dom där långa sakerna!
Aja.. Blir sen en tur till min mormor och morfar. Ska lämna lite tulpaner och ja, bara hälsa på lite snabbt. Sen ska vi hämta Agge och åka hem till mej. Ska fixa lite och sen åka till en bystuga. Min kompis har fyllt år och ska ha en övernattning för klassen där. Vi ska äta tacos, snacks (men inte jag eftersom jag fortfarande inte brutit mitt godislöfte än-.-"), ha kul, kolla på film, och ha lite mer kul!:) Men kommer självklart (försöka) göra inlägg imorn också! Håller på att fixa lite på Youtube men då jag inte är klar ska jag inte säga mer än så!;) Ja.. Inge mer idag tror jag.. Ha det gött så hörs vi!;) //Em

Av Emelie - 13 februari 2014 13:19

I helgen ska jag försöka fixa en Youtube-kanal. Är nu på väg ner på byn där jag ska ha musik och språk. Ha det gött så hörs vi! //Em

Hej

Av Emelie - 12 februari 2014 19:16

Hej alla! Dåligt uppdaterat idag men jag har också dåligt med besökare. Vart tog mina 58 unika besökare vägen? Och mina över 100 besökare? Aja ni har kanske ett liv! Det har inte jag... Jag har funderar lite och om jag gör en youtube-kanal så lägger jag inte ut dom här. Jag ska i så fall försöka vara social på bloggen som jag är nu men börjar faktiskt bli lite mycke.. Aja hade slöjd på morgonen och sen idrott. Skidor idag igen... :D...:( Blev sen geografi. Hade sen muntligt nat.prov i engelska och sist historia. Kommer ni ihåg min lilla kompis Agnes eller ja Agge? Hon är i alla fall hos mej. Vi sitter vid våra mobiler och lyssnar på musik. Så sociala!:D Haha tror inte det va nå mer. Ha det gött så hörs!:) //Em

Presentation


Hej alla! Jag är en tjej på 14år som försöker att fortsätta leva livet:)♥ Jag har lärt mej att man ska vara glad för allt man har, medans man har det♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tips på BRA bloggar:)♥

Omröstning

Färg på bloggen?! HJÄLP MEJ!
 Svart,vitt,grått
 Svart/vit,rosa
 Blå,rosa/grönt

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Transparent Sexy Pink Heart

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards