Alla inlägg under februari 2014

Av Emelie - 9 februari 2014 10:23

Godmorgon alla söta! Vill ni veta vad som händer idag? Det vill jag också.. Nej men det blir nog inge speciellt antar jag.. Minecraft med min kusin kanske? Och tänkte testa min eyeliner idag!:D Den är ju ny och jag vet inte om den är bra. Ha det gött så hörs vi sen!:) //Em

Av Emelie - 8 februari 2014 21:45

Hej alla! Det blev inte som jag tänkt idag... Jag gjorde inga fler inlägg ändå... Jag gick aldrig på festen.. Men jag har köpt min eyeliner och passade också på att köpa en grön kajal och eyemakeup remover. Det är sånna här pads. Nu ska jag kolla på Sherlock Holms!:D I love it!!:D Hörs, lovar!! Ha det gött så länge!:) //Em

Av Emelie - 8 februari 2014 13:16

Hej alla!:) jag sov länge idag... Jag vaknade faktiskt kvart i 12.. Jag har nyss duschat och ska fixa mitt hår. Sen ska jag tvinga ner min mamma på byn (alla här kallar "centrum" för byn. Bor på ett ganska litet ställe) så jag kan köpa en ny eyeliner. Kl 19 ska jag ut och det är nå.. liknade en fest eller nå? Aja ska i alla fall ut!:) Blir fler inlägg under dagen! Vill bara passa på att tacka er igen för 50+ unika besökare!:D Ha det gött så hörs vi senare! //Em

Av Emelie - 8 februari 2014 00:08

Hej alla och ledsen för en sen uppdatering! Blir kort för jag är ganska trött.. Började med matte:'( övergick till historia och sen engelska. Sista timmen fick vi spela spel och så. Har städat,datorn,tv sen lite mer dator och stängde precis av en film. Är som sagt trött så gonatt alla! Ha det gött! //Em

Av Emelie - 7 februari 2014 13:33

Heej alla! Juat nu sitter jag i bilen och väntar på min sega manma! Hör och häpna alla!! Det regnar!!!o.o Helt är sjukt!

Av Emelie - 7 februari 2014 07:05

Gomorgon alla! Just nu ser jag förjwlig ut men ska fixa håret och fixa mitt ansikte! Ser ut som en zombie!o.o Hoppas nu att det blir en chill dag! Ha det gött så länge! //Em

Av Emelie - 6 februari 2014 21:54

Måste bara säga tacka mins söta görkor! Har nu 40 unika besökare den här månaden! Och det är bara 6 än! Är grymt tacksam! Tack!!<33333

Av Emelie - 6 februari 2014 21:41

Hej alla! Blev lite sent ikväll men aja! Började dagen med nat.prov sen blev det mer nat.prov, engelska, musik och sen språk. Kom hem och gjorde mat vilket Sindy gick upp på borde och tog! Blev sen film resten av kvällen:) Har inge mer idag och ledsen för ett kort inlägg! Ha det gött! //Em

Presentation


Hej alla! Jag är en tjej på 14år som försöker att fortsätta leva livet:)♥ Jag har lärt mej att man ska vara glad för allt man har, medans man har det♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tips på BRA bloggar:)♥

Omröstning

Färg på bloggen?! HJÄLP MEJ!
 Svart,vitt,grått
 Svart/vit,rosa
 Blå,rosa/grönt

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Transparent Sexy Pink Heart

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards