Alla inlägg under februari 2014

Av Emelie - 2 februari 2014 20:57

Haj på daj!   Jag råkar vara lite över trött så förlåt om det är ett konstigt inlägg. Idag har jag gjort ingenting! Jag skulle åka skoter men fick inte gång den.... Det är söndag och jag vill verkligen inte att det ska vara det.. Jag hatar söndagar för det är alltid måndag dagen efter.. Men vi ska ju ha bild så det är inte så att världen går under precis!:) Ni har sett två bilder på min lilla hund idag. Efter som jag inte gjort något idag så har jag inte så mycke att säga.. Dagens låt är Pappa av Linus Svenning! Nä men sov gött så hörs vi imorn!:) #spotify    //Em 

Av Emelie - 2 februari 2014 14:39

En till bild på min lilla tjej:)

Av Emelie - 2 februari 2014 14:37

Hej igen!;) Idag blev det något annat än jag tänkt mej.. Jag skulle åka skoter men vi fick inte gång någon av dom!>.< Men bara för att skriva nå så tänkte jag lägga ut en bild på min hund:) Hon heter Sindy som jag sa för någon dag sen!:) Hon fyller 4år (28 i hund år) i mars:)

Av Emelie - 2 februari 2014 10:42

Gomorgon alla!:) Börjar med att säga att jag är ledsen för att det inte blev nå mer inlägg igår kväll! Jag kollade på melodifestivalen sen blev det Sherlock Holms och sen fastnade jag vid ett annant pogram (kommer inte ihåg vad det heter). När jag gick och la mej va kl 00.40 så det kändes inte som om det va någon idé. Vem va bästa i melodifestivalen da? Jag gillade Linus Svenning! Han är jätte bra!! Nu ska jag äta lite sen ska jag nog gå ut:) Kommer blir fler inlägg under dagen! Jag tror mamma planerade en skoter tur eller nå!:D Nä men ha det gött så länge så hörs vi sen!:) //Em

Mys

Av Emelie - 1 februari 2014 19:57

Mys med familj nu da:) Ost,kex,päron och vindruvor! Lävel skriva nå senare men ha det gött så länge!:D //Em

Bil

Av Emelie - 1 februari 2014 17:08

Hej alla! Ny sitter jag i bilen med min älskade Phone och lyssnar på musik:) är på väg till min mormor och morfar:) Kanske lägger ut lite kort därifrån sen:) Ha det gött så länge så hörs vi sen!:). //Em

Av Emelie - 1 februari 2014 12:21

Gomorgon Sverige! Nej skojja bara! Men jag vill säga gomorgon och idag är det städning som gäller.. Jag hatar det men vad ska man göra? Sen blir det att åka till mormor och morfar! Förhoppnings vis så blir det att åka lite skoter eller nå!:) Ikväll blir det väl att goa ner sig i soffan!:) Jag kommer säkert göra fler inlägg under dagen. Har ni kollat in SuzetteHr0ss.bloggplatsen.se än? Inte? Gör det da!:D Ha det gött så hörs vi!:) //Em

Presentation


Hej alla! Jag är en tjej på 14år som försöker att fortsätta leva livet:)♥ Jag har lärt mej att man ska vara glad för allt man har, medans man har det♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tips på BRA bloggar:)♥

Omröstning

Färg på bloggen?! HJÄLP MEJ!
 Svart,vitt,grått
 Svart/vit,rosa
 Blå,rosa/grönt

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Transparent Sexy Pink Heart

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards