Alla inlägg under april 2014

Av Emelie - 27 april 2014 20:58

Månadens blogg är....


Thequiteangel!


Grattis till dej!

Ni hittar bloggen under "Månadens blogg" i menyavdelningarna!:)


                        


Vill du va med och tävla om att bli Månadens blogg här på

Sweet-mind? 

Va med då!: D Det är hur enkelt som helst! Du behöver bara kommentera att du är med: )

 

 

                              

 

 

Söndag den 31 maj eller den 1 juni kommer jag välja en vinnare:) 

 

 

♪♪♥☺☻♪♪♥☺☻♪♪♥☺☻♪♪♥☺☻♪♪♥☺☻♪♪♥☺☻♪♪♥☺☻♪♪♥☺

Så här väljer jag vinnaren:

 

Jag väljer ut minst 3st bloggar som jag tycker är intressanta och som jag gillar.


Jag väljer ut 1 eller 2 bloggar som jag tycker ska bli månadens blogg.


Om jag väljer 2 st så kommer jag be min mamma om hjälp.

 

Vi väljer sedan en vinnare tillsammans i så fall:)

 

♪♪☻☺♥▼♪♪☺☻♥▼♪♪☻☺♥▼♪♪☺☻♥▼♪♪☺☻♥▼♪♪☻☺♥▼♪♪☻

 

Alla som vill är självklart med och tävlar!

Alla bloggar är bra oavsett vilka tre jag väljer.

Jag kommer inte skriva vilka tre jag valde utan bara vinnaren:)

Vinnaren kommer synnas på bloggen tills nästa vinnare är vald!☺

 

Lycka till!♥

Av Emelie - 27 april 2014 14:26

Mu snackar vi härligt väder! Hos mej uppe i kalla Älvdalen är det c 20grader! Något litet moln är det väl men mest sol!:D Så himla skönt!!0:) Ska snart till en kompis och hjälpa till med hennes studsmatta:) Är på så himla bra humör idag!!!!!:D

Månadens blogg blir vald ikväll!:)

Ha en fortsatt trevlig dag alla!:)

Av Emelie - 26 april 2014 13:03

Sitter nu i Tällberg och har så tråkigt att det inte finns ord för det!!!!!! Men är bara en station till i Rättvik (vad jag helt säkert vet) sen är jag framme!! Då blir det att vänta i en kvart sen buss i c50min....

När jag kommer till dalen blir jag hämtad av mamma och sen åker vi och köper glass för första gången i år!:D Blir handling och sen hem för att grilla efter det!:D Hade tänkt att äta med pappa men blir inte så efter som nästa buss inte går förrens 18 och det blir för sent...

Är det bara jag eller har jag börja använda "eftersom" väldigt mycke?! Haha, aja XD Hörs sen;)

Av Emelie - 26 april 2014 10:51

Nu sitter jag på tåget:)
Blir slarviga inlägg innan jag kommer hem.. Ledsen för det.

Jag tycker att det är lite pinsamt eftersom jag inte har någon beställd plats. Jag får lov att sätta mej där det är ledigt. Sist hade jag tur eftersom ingen hade beställt platsen jag satt mej på men man vet ju inte. Det kan ju komma någon och säga att man sitter på dens plats! Jag dör om det händer! Jag råkar vara jätte blyg... I alla fall när det gäller människor jag inte känner x.x

Det är ganska jobbigt faktiskt.. Det där med att vara blyg.. Man kan inte alltid säga vad man vill eller vad man tycker för att man är för blyg... Jag vet att jag kan prata med främande människor men det blir jobbigt eftersom det känns som alla dömmer mej... Jag har nog aldrig tyckt om mitt yttre.. Det gör att jag känner mej blyg för att visa mej för andra.

Jag går runt i tjock tröjor, stötte jackor och stora tröjor bara för att inte visa min kropp som JAG inte gillar. Den personen som dömmer en mest är en själv! Jag dömmer mitt utseende hela tiden. Det var därför jag började med smink tex. Jag har sen åk2 inte haft speciellt fin hy. Det kan jag nu dölja med smink. Men jag sminkar ju mej inte bara för att gömma. Jag tycker det är en kul sak att hålla på med:)

Måste spara på mitt batteri. Ha det gött! Hörs sen;)

Av Emelie - 26 april 2014 08:08

Uppe tidigt idag... Bara för att det bär av hem idag!:) Måste erkänna att det ska bli skönt! I miss my mom<3 And ofcourse dalen!!:D<3

Nä, måste ner och äta! Håller på att dö;) Hörs senare! Lovar:*

Av Emelie - 25 april 2014 21:57

Titta vilken sötnos!<3:)

Av Emelie - 25 april 2014 18:44

Hej! Har fått en parfym!!!!!! Av min bästa kusin!! Justin Bieber ~The Key~
I love it!!!<3

[Bild]

Av Emelie - 25 april 2014 15:47

Grymt ledsen för att jag inte har uppdaterat!! Har haft lite annat för mej. Va på äventyrs bad igår:) Har varit ute, spelat lite xbox och tittat på film. Va även in till centrum som vi också ska idag:)

Va så jwla duktig igår och glömde mina pengar hemma! Jag menar, hur fn kan man vara så dum? XD

Sitter just nu i solen på stutsmattan och lyssnar på musik! Så himla skönt!! Snacka om fint vädret har blivit!! Knappt nå moln alls! Synd nog blåser det lite kallt här men man får väl ståut med lite i det här vädret;)

Åker hem imorn! Ska bli lite skönt med tanken på att jag saknar mamma och alla valparna. Ska också bli tråkigt eftersom jag trivs här. Förutom dom långa bilresorna!! XD Här är det nästan sommar;) Nej kanske inte sommar men vår i alla fall:)

Ledsen för ett litet slarvigt inlägg men det är bättre än inget:) Ha der gött och en trevlig helg! Hörs sen;)

Presentation


Hej alla! Jag är en tjej på 14år som försöker att fortsätta leva livet:)♥ Jag har lärt mej att man ska vara glad för allt man har, medans man har det♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tips på BRA bloggar:)♥

Omröstning

Färg på bloggen?! HJÄLP MEJ!
 Svart,vitt,grått
 Svart/vit,rosa
 Blå,rosa/grönt

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Transparent Sexy Pink Heart

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards