Alla inlägg under april 2014

Av Emelie - 1 april 2014 21:32

Idag tänkte jag ta upp ett konstigt ämne;) Det här med vänner.. Jag tycker att det är sjukt att människor inte tror att en tjej kan ha fler killar som kompisar än tjejkompisar! Eller att en kille kan ha fler tjejer som kompisar än killar! Asså man har väl den kompis man vill ha och alla andra kan väl strunta i det?!
En tjej kan väl lika gärna va bästa vän med en kille som med en tjej?
Och en kille med en tjej?
Och man behöver inte vara tillsammans med den personen bara för att man förstår varandra bra och är mycke med varandra!! Blir så trött på sånt!! //Emelie

Presentation


Hej alla! Jag är en tjej på 14år som försöker att fortsätta leva livet:)♥ Jag har lärt mej att man ska vara glad för allt man har, medans man har det♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tips på BRA bloggar:)♥

Omröstning

Färg på bloggen?! HJÄLP MEJ!
 Svart,vitt,grått
 Svart/vit,rosa
 Blå,rosa/grönt

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Transparent Sexy Pink Heart

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards