Alla inlägg under januari 2014

Av Emelie - 30 januari 2014 13:22

Taggar Musik och sen tyska med min bästa kompis Linnea!? Kolla in hennes blogg! Knasigtnog.bloggplatsen.se

Av Emelie - 30 januari 2014 11:03

Geografi spel med kompisarna?

Av Emelie - 29 januari 2014 21:48

Bara för jag har så grymt tråkigt innan jag går och lägger mej så kan jag ändå lägga ut en bild och en text på bloggen för sig.. Sorry för det.. Blev lite fel.. Aja sov gött så ses vi imorn!???

Av Emelie - 29 januari 2014 17:39

Hajj alla! My name is Emelie men det har ni kanske läst redan xD  Om det blir som jag hoppas så kommer det här bli lite som en dagbok för mej och kanske sen videodagbok  Men vi får se!:) Jag är i alla fall Emelie (nu gjorde jag det igen...), jag blir 13 i maj och har inget liv!xD Men har ändå varit med om en del.. Fortsätt läs mina inlägg så kanske det kommer nå intressant någon dag!;) Blev ett kort inlägg men det är ju mitt första så:) Ha det gött så ses vi väl!8D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla! Jag är en tjej på 14år som försöker att fortsätta leva livet:)♥ Jag har lärt mej att man ska vara glad för allt man har, medans man har det♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tips på BRA bloggar:)♥

Omröstning

Färg på bloggen?! HJÄLP MEJ!
 Svart,vitt,grått
 Svart/vit,rosa
 Blå,rosa/grönt

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Transparent Sexy Pink Heart

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards