Inlägg publicerade under kategorin ♥♥♥

Av Emelie - 25 april 2014 21:57

Titta vilken sötnos!<3:)

Av Emelie - 25 april 2014 15:47

Grymt ledsen för att jag inte har uppdaterat!! Har haft lite annat för mej. Va på äventyrs bad igår:) Har varit ute, spelat lite xbox och tittat på film. Va även in till centrum som vi också ska idag:)

Va så jwla duktig igår och glömde mina pengar hemma! Jag menar, hur fn kan man vara så dum? XD

Sitter just nu i solen på stutsmattan och lyssnar på musik! Så himla skönt!! Snacka om fint vädret har blivit!! Knappt nå moln alls! Synd nog blåser det lite kallt här men man får väl ståut med lite i det här vädret;)

Åker hem imorn! Ska bli lite skönt med tanken på att jag saknar mamma och alla valparna. Ska också bli tråkigt eftersom jag trivs här. Förutom dom långa bilresorna!! XD Här är det nästan sommar;) Nej kanske inte sommar men vår i alla fall:)

Ledsen för ett litet slarvigt inlägg men det är bättre än inget:) Ha der gött och en trevlig helg! Hörs sen;)

Av Emelie - 20 april 2014 13:32

Vi börjar med går dagen. När jag kom till Gesunda var det fult med folk här! Massa släktingar! Det var faktiskt ganska kul! Fast som ni vet har jag nyss varit sjuk och borde inte bli blöt eller hålla på fullt för mycket. Hehe, igår fick jag en vattenbalong på mej och fick vatten på mej från en liten damm! Men det var ju sol ute och det var varmt så jag torkade ganska snabbt. Vi hade lite tråkigt så vi sprang runt och lekte "pet"xD. Många vet nog inte vad "pet" är men det är typ som kull. Lekte sen lite barnvakt;) Vi hade jätte kul!;D


Blev inte så mycker mer igår:) Gick och la oss ganska tidigt. Idag har vi inte gjort något. Spelat lite dator, sett lite på tv och ska nu få ut min kusin. Vet inte vad vi ska göra men han ska ut!;) Trot vi har en snygg kille som granne:x Måste ju få spana lite;) Hoppas då att han är det;D


Det värsta värmen här! Knappt nå moln på himlen heller. Super fint! Och har ju sminkat mej och fixa håret så varför inte gå ut och kolla lite;) Hörs senare! Nu blir det en tur ut i solen!:D

Av Emelie - 18 april 2014 20:32

It's raining

 


 

It has been raining

 


Av Emelie - 17 april 2014 18:43

Tjääna! Är uppe hos mormor och morfar som jag sa igår att jag skulle. Och gissa!                           It's raining!     

 

 

Eller ja.. Det gjorde hemma men jag har längtat hela dagen på att få skriva det där  Haha x D På bilden (som är ganska liten) är det regndroppar på bilfönstret och utanför är det hästar: )♥ Tycker den va jätte fin: )

Men eftersom jag inte är hemma så blir det. 

It has been raining!

 

 

 

I just need to say that I love that picture! So, now you know it(^_^)♥

 

Eftersom jag ska till farfarmor (läs först farfar sen farmor; ) ) på lördag så kommer jag inte att ha tillgång till dator då. Därför kommer jag försöka blogga i mobilen: / Jag gillar inte att göra det men kan offra mej i fyra dagar: ) Sen när jag kommer till  Norrtälje kan jag säkert låna en dator ibland. Annars offrar jag mej och bloggar i fånen. 

 

Kommer lägga ut ett till litet "special" inlägg snart. Det kommer idag men kanske inte precis efter. Jag ska inte avslöja för mycket; ) Men vill ni va med och om ni är nyfikna så ska ni hålla lite koll på bloggen!; D 

 

Vi hörs snart; ) Jo juste! 

Glad påsk alla! 

 

 

Av Emelie - 16 april 2014 11:54

Jag är sjuk och har varit ett tag. Har nyss gjort matte och sitter nu och plågar min stackars lilla dator:) Jag är ute på internet samtidigt som jag lyssnar på spotify och installerar ett prylpaket till mitt sims 3:)


Hittat en ny blogg jag gillar:) Länkar den i "Checka dom här" som jag kommer ändra till "Tips på BRA bloggar":)  Jag gillar den efter som man blir posetiv av den:) (Tycker jag i alla fall;)). 

I♥IT!(^_^)


Har inte så mycket att skriva...


Jag har börjat fundera på en ny kategori... Men det blir en  överaskning om jag gör det!:) Måste först kolla med en annan blogg om det också..


Kommer inte bli något mer "Veckans Fakta"... om jag ens började med det... Aja blir inget sånt:) Ha det gött så hörs vi!:)

Presentation


Hej alla! Jag är en tjej på 14år som försöker att fortsätta leva livet:)♥ Jag har lärt mej att man ska vara glad för allt man har, medans man har det♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tips på BRA bloggar:)♥

Omröstning

Färg på bloggen?! HJÄLP MEJ!
 Svart,vitt,grått
 Svart/vit,rosa
 Blå,rosa/grönt

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Transparent Sexy Pink Heart

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards