Direktlänk till inlägg 4 mars 2014

...

Av Emelie - 4 mars 2014 15:07

...  Vad ska man göra om man vill vara någon helt annan än vem man är?  Om man känner sig annorlund.. Vill göra andra saker, vill vara som en ny jag.? Tänk om personen man vill vara är helt annorlunda än den man är nu? Om man har människor runt sig som inte kommer acceptera den nya? Vad ska man göra om man vill lämna sitt gamla jag bakom sig och bli en ny person? Nya val,ny stil, fler andra sorts vänner, allt annorlund, ni fattar.


Bli en helt ny människa som man har innom sig som INGEN vet om!


Jag är jävligt trött på att inte våga vara den jag vill vara! Jag vill bli en ny människa! Men vissa konpisar skulle inte acceptera nya jag, min mamma skulle inte göra det efter som hon är  arbetskadad för att hon jobba med en del sådant.. Nä jag vill inte börja ta droger,röka,dricka, och bli värsta kriminel!  Jag vill göra saker som ingen tror om mej. Jag vill sluta följa andras regler, sluta bry mej om vad andra tycker, göra vad jag vill göra! Min pappa skulle nog bara ha svårt att acceptera människorna jag vill vara med...


Jag har gått igenom en jobbig tid nyss och vill nu lämna det bakom mej. Få en ny start.  Glömma allt som hänt. Börja om på nytt! Helst av allt skulle jag vela packa mina saker och flytta här ifrån. Men jag kan inte... Jag kan inte be min mamma om det. JAG VÄGRAR FLYTTA TILL PAPPA! Och jag har mina kompisar här... Jag älskar dom... jag hade inte kommit hit jag är nu om det inte vore för dom! Om ni läser det här, JAG ÄLSKAR ER!  Ni betyder grymt mycke för mej!♥♥♥


På senaste tiden har jag fantisera om att bo hos min faster men det kommer ALDRIG hända! Jag har också fantiserat om att bo hos min pappa trots allt ...  Jag hade kanske kunna göra det..  


Skrev av mej lite... Har ni svar på mina konstiga frågor? Kommentera gärna. Ni hittar annars en mailadress ni kan kontakta mej på i min presentation.      Ha det gött!       //Emelie

 
 
Ingen bild

picture - Princess

4 mars 2014 20:44

Älskarrej gmn <3 jag förstår va du menar :/ jag har velat släppa fram en annan person i mig... Jag har alldrig visat cem jag vill vara.. men jag vet att den personen finns där...
Du VET att jag finns att prata med <3

Emelie

4 mars 2014 21:43

Älskar dej också!♥ Jag vet inte om jag ska släppa fram personen jag vill vara... Den personen gör som hon vill. Jag hade varit ute på byn sent på helgerna, hade varit med äldre och andra personer och sånt. Jag vet inte vad jag ska göra.. Du kan ha visat henne precis som jag. I alla fall så hade inte gamla jag sminkat sig och sånt;) Finns för dej också gmn!♥

 
KoKoSmile

KoKoSmile

4 mars 2014 22:38

Ett tips kan vara att släppa fram den du vill vara med små steg. Ex. om du vill sminka dig, så börja med lite mascara först och sen kanske en ljus ögonskygga till och sen med tiden kanske det blir mer och mer, eller om du vill vara ute längre så kan du också be om först kanske att komma hem en timme/halvtimme senare, osv.

Stora förändringar på kort tid kan va mycket att ta in, också för en själv, men om du gör det i småsteg så blir det nog inte så stora reaktioner. :) Kram

http://kokosmile.bloggplatsen.se

Emelie

4 mars 2014 22:55

Tack för tipsen! Dom var bra! Men jag får inte va ute längre. Men jag ska lugnt pröva!:) Kram på dej

 
Annie

Annie

5 mars 2014 08:52

Jag känner inte dig och vet inte vad du lever för liv ..
Men jag tycker du ska leva det liv Du vill leva! Man vet aldrig vad som händer i framtiden, så ta vara på livet. Och det är ju ditt liv ;-)Från en tjej med livserfarenhet :-)

http://Lifebyannie.bloggplatsen.se

Emelie

5 mars 2014 14:54

Mm.. Tror jag försrår vad du menar:) Tack tjejen med livserfarenhet;):)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 11 februari 2015 20:53

Fy på mig! Jag gillar ju att blogga:( Men det är svårt när man har lite annat att göra:p Jag vill verkligen fortsätta! Men då behöver jag hjälp för har inget kuligt att skriva om:( Hjälp mig nu!:D Vad vill ni läsa om här om jag ska komma igång igen?:...

Av Emelie - 15 november 2014 15:03

Inget uppdaterande                                          lXl Norrtäje på Torsdag                                        lXl Stockholm på Fredag                                       lXl Idol live samma dag                                    ...

Av Emelie - 2 november 2014 15:51

Vi försöker igen;)♥ Mitt nya bloggnamn fick jag av en "kompis" som har börjat kalla mej Emii:) Jag tycker att det låter sött så det får bli mitt bloggnamn      Vet inte vad jag ska skriva då jag inte har så mycket intressant som hänt:...

Av Emelie - 15 augusti 2014 12:03


Är det här sant? Kommer fan dö!! Om det här är sant så får jag frysa ihjäl uppe i Nordpolen! För dit kommer dom då inte!!    Snälla.. Säg att det inte är sant.. Men i så fall kanske dom inte ens klarar av kylan här... Jag hatar spindlar!!   ...

Av Emelie - 13 augusti 2014 18:37

Jag fortsätter städa.. Har hunnit med två till lådor och rensat ur gamla kläder ur min garderob. Fortsätter imorn också..  På fredag ska jag på en sminksak grej:p Hoppas att lär mej någoting:) Har varit och kollat på Secret.se och har hittat några...

Presentation


Hej alla! Jag är en tjej på 14år som försöker att fortsätta leva livet:)♥ Jag har lärt mej att man ska vara glad för allt man har, medans man har det♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tips på BRA bloggar:)♥

Omröstning

Färg på bloggen?! HJÄLP MEJ!
 Svart,vitt,grått
 Svart/vit,rosa
 Blå,rosa/grönt

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Transparent Sexy Pink Heart

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards